Knauf Insulation Henkel technológia Modern építészet Klímavédelem Műemlékfelújítások Új technológiák Ursa Salgótarján Építészeti tervek Passzívházak Szigeteléstechnika Környezetvédelem Zöld energia
Knauf Insulation Henkel technológia
CERESIT – a hagyomány és a lehetőség találkozása
Interjú Zdenek Brichhel, a Henkel Adhesive Technologies üzletág alelnökével a Henkel 2017-es terveiről.
2017-02-10

Zdenek Brich, a Henkel Adhesive Technologies üzletág építőanyagok új perspektíváiért felelős alelnöke:

Az 1876-ban alapított Henkel vállalat számos üzleti területen működik világszerte. A Henkel globális piacvezetői szerepet tölt be mind a fogyasztói, mind pedig az ipari piacokon. A Ceresit egy a Henkel Adhesive Technologies üzletág legismertebb márkái közül, és a kelet-európai piacon az egyik legelismertebb.


Hogyan fog a Ceresit megfelelni az építőipari piac növekvő elvárásainak?

Zdenek Brich: 2017-ben a ragasztási terület zászlóshajója a Ceresit márka, mely idén ünnepli 112. évfordulóját. Már a 20. század elejétől kezdve élenjáró megoldásokat nyújtott a legnagyobb építmények megvalósításához, mint például az 1910 körül létrehozott liverpooli Pier Head épület komplexum vagy a mumbai postahivatal. Célunk, hogy a hosszan tartó minőség hagyományát a legújabb termékinnovációk is tükrözzék. Erre példa a CM 11 PLUS burkolatragasztó fokozott erősségű tapadással, a CE 40 rugalmas fugázó Silica Active technológiával, vagy az újonnan bevezetett prémium csemperagasztóink sora. A Ceresit Közép- és Kelet Európa vezető márkája, portfóliójában a legjobb termékekkel.


Vannak új kihívások a Ceresit számára?

Zdenek Brich: A jövőre vonatkozóan két stratégiai célt tűztünk ki – oktatás és hatékony szakmai kommunikáció. A folyamatosan fejlődő építőipari technológiák miatt szükségszerű, hogy a szakképzésekbe fektessünk. Annak érdekében, hogy folyamatosan a legmodernebb technológiával ismertethessük meg a szakembereket, folytatjuk azt az utat, melyben egységesítjük és digitalizáljuk képzéseinket. Ily módon a műszaki ismeretek könnyen elérhetővé válnak számukra. Biztosítva termékeink és rendszereink naprakész használatát, rendszeresen tartunk képzéseket és szemináriumokat. Az elmúlt 20 évben több mint százezer mesterembert képeztünk Közép- és Kelet-Európában, és a digitalizáció segítségével ezt a számot szeretnénk megsokszorozni!


Mi az üzleti és márka stratégiájuk a következő évre?

Zdenek Brich: A Ceresit márka továbbra is a Henkel építőipari termékkör stratégiai eleme marad a számunkra kiemelt piacokon. Piacvezető pozíciónk erősítését tervezzük Kelet- és Közép-Európában, ahol a Ceresit már most is erős és elismert márkanév. Szintén tervezzük a Ceresit márka további fejlesztését a fejlődő piacokon, mint például Közel-Keleten, Ázsiában és Közép-Amerikában. Úgy határoztunk, hogy a jövőben nem a nyugat-európai piacra helyezzük a hangsúlyt. A Thomsit márka új felvásárlója a BASF, a csempe-, és vízszigetelés kategóriákban továbbra is használni fogja a Ceresit védjegyét a német piacon. Nyugat-Európán kívül a Henkel építőipari termékkörének fejlesztése a Ceresit márka teljes mértékű központba helyezésével valósul meg. Ezzel a Ceresit tovább erősíti szerepét a Henkel márkaportfóliójában.

A Mapei ötödével tudta növelni árbevételét
A cement ellátásában viszont idén országosan hiányra kell számítani, több más bizonytalanság mellett.
Kisváros méretűre nőtt az építőipari közösség
A Magyar Építőipari Szakember Közösség tagjainak száma 6 év alatt átlépte a 4500 főt.
Kiemelt beruházás a Mapei sóskúti bővítése
Az új üzem 8 milliárd Ft saját tőkéből épül, fugák mellett homlokzati fedővakolatokat gyárt.
Eltűntek az akciók az építőanyag kereskedésekből
Próbavásárlást tartott a Mapei, aminek eredménye: közel kétharmadával csökkentek a promóciós ajánlatok a kiszámíthatatlanul növekevő árak mellett.
133 napra duzzadt a szakemberhiány
A megkereséstől számítva újra a járvány előtt már-már normálisnak tekinthető 4-5 hónapot kell várni egy szakemberre Magyarországon.
A LEDVANCE 1 millió forint adományt adott át
A Magyar Mentőmotor Alapítvány támogatása egyben a járvány elleni védekezés megsegítését jelentette, korábban pedig az előzetes feltételként kijelölt értékesítési cél elérését.
Használatra kész a Ceresit CE 60 fugázóanyag!
A 14 divatos szín víz hozzáadása nélkül, tökéletesen tartós marad.
"Sikló épület" a Mosoni-Duna torkolatánál
A vizek városában, Győrben több évtized után így állhatott helyre a vízszint.
CT 76 FEDŐVAKOLAT: HOMLOKZATA VÉDELMÉRE
A napsugárzás komoly veszély a homlokzatra. A Ceresit CT 76 erre elsőrangú megoldást kínál.
M3 Nagyvárad tér: a simogató
Üresen kongó, fakó terekből szabad, szellős nyugalom.
Base4Work Bratislava
Kevés a legendás ipartörténeti emlék Pozsonyban, ezért is jó a modern coworking központként újragondolt funkcionalista hőerőmű.
Látni és látszani a Hadak útján
A Trendo társasház nem csupán 4 környezet találkozásának absztrakt átirata, valami pluszt is tud adni.

Kiemelt partnereink



Legfrissebb kiadványaink


Knauf
2021. január

Knauf
2020. január

Összes kiadvány


További partnereink

Temi-Higiénia Temi-Higiénia Temi-Higiénia



Kapcsolat
30 / 612-24-30

20 / 986-42-10
kati1112@gmail.com

simon.epiteszet@gmail.com