Bioalapú és 99%-ban fenntartható forrásból származó növényi rostokból készül az az új tisztítókendő, amellyel a higiéniai termékek gyártására szakosodott Essity bővíti ipari környezetben használható megoldásainak palettáját. A nagyteljesítményű, fenntartható alapanyagokból készülő Tork tisztítókendő elnyerte a független TÜV Austria intézet „OK Biobased” minősítését is. Kínálatának más újításaival együtt a Tork célja, hogy olyan megoldásokat dolgozzon ki, melyek egyszerre segítenek növelni az ipari munka hatékonyságát és a fenntarthatósági célok elérését.
Az ipari vállalatok egyre inkább olyan eszközök használatát tervezik üzemeikben, amelyek segítségével nem csupán a termelékenységet növelhetik, de közelebb kerülnek fenntarthatósági céljaik eléréséhez is. A Tork új, bioalapú ipari tisztítókendője (Biobased Heavy-Duty Cleaning Cloth) segítségével a vállalatok olyan termékhez juthatnak hozzá, amelynek nedvszívó képessége, tartóssága, „szöszmentessége” és kedvező oldószerfogyasztása is jelentős előrelépést jelent a korábbi megoldásokhoz képest, miközben káros környezeti hatásukat is csökkenti. Mindezek a tényezők kritikusnak számítanak az ipari környezetben nap mint nap zajló gép tisztítási, takarítási műveletekben is.
A csomagolás is fenntarthatóbb: fókuszban a körkörös gazdaság
További újítás, hogy a Tork csomagolások mostantól 100%-ban újrahasznosított kartonpapír rostokból vagy 30%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek, hozzájárulva a körkörös gazdasághoz és mérsékelve a „szűz”, újonnan előállított műanyagok felhasználását. Fontos eredmény az is, hogy az elmúlt évtizedben a Tork az exelCLEAN® tisztítókendők előállításával és forgalmazásával több mint 28%-al csökkentette* a vállalat karbonlábnyomát.
Sőt, a fenntarthatóságot célzó fejlesztések mellett a tisztítókendők adagolását is hatékonyabbá és gazdaságosabbá tették egy-egy újítással: az egymásba hajtogatott elrendezés könnyebb és gyorsabb hozzáférést tesz lehetővé a munkatársak számára, a laponkénti adagolás révén pedig a hulladék mennyisége is csökkenthető.
A felhasználók igényei inspirálják a fejlesztéseket
A fenntarthatóság egyre inkább meghatározó tényező az iparban dolgozó vállalatok számára. A Tork termékeket és csomagolásokat éppen ezért úgy tervezik, hogy magas szinten támogassák az ipari vállalatok hatékonysági elvárásait, megfeleljenek a szigorú teljesítménybeli követelményeknek, miközben maximálisan szem előtt tartják a fenntarthatósági elvárásokat is.
* A Essity által végzett életciklus elemzés alapján, melyet az IVL Svenska Miljöinstitutet hitelesített 2021 áprilisában, a 2011-es Tork exelCLEAN®-en végezve
A Torkról
A Tork márka professzionális higiéniai termékeket és szolgáltatásokat kínál a legkülönbözőbb ügyfeleknek az éttermektől az egészségügyi intézményeken át egészen az irodákig, iskolákig és gyárépületekig. Termékeink között megtalálhatók az adagolók, papírtörlők, toalettpapírok, szappanok, szalvéták, tisztítókendők, valamint az adatközpontú takarításra specializálódott szoftvermegoldások. A higiénia, praktikus design és fenntarthatóság terén szerzett szakértelemnek köszönhetően a Tork piacvezető lett. A Tork az Essity globális márkája, és a több mint 110 országban meglévő ügyfelek elhivatott partnere. A Tork legújabb híreiért és innovációiért látogasson el a www.tork.hu weboldalra.
Az Essityről
Az Essity vezető globális higiéniai és egészségügyi vállalat, amelynek célja, hogy a mindennapokhoz elengedhetetlen termékein és megoldásain keresztül javítsa az általános jóllétet. Az Essity név az angol „essentials” (alapvető termékek) és „necessities” (szükséges termékek) szavakból áll össze. Fenntartható üzleti modellünk értéket teremt az emberek és a környezetünk számára is. Az eladásokra körülbelül 150 országban, olyan vezető márkanevek alatt kerül sor, mint a TENA és a Tork, valamint egyéb ismert márkák, mint a Jobst, a Leukoplast, a Libero, a Libresse, a Lotus, a Nosotras, a Saba, a Tempo, a Vinda és a Zewa. Az Essity több mint 48 000 munkavállalót alkalmaz, és 2020-ban a nettó forgalom elérte a 13,3 milliárd dollárt (11,2 milliárd eurót). További információk a www.essity.co.uk weboldalon.
A csomagolás is fenntarthatóbb: fókuszban a körkörös gazdaság
További újítás, hogy a Tork csomagolások mostantól 100%-ban újrahasznosított kartonpapír rostokból vagy 30%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek, hozzájárulva a körkörös gazdasághoz és mérsékelve a „szűz”, újonnan előállított műanyagok felhasználását. Fontos eredmény az is, hogy az elmúlt évtizedben a Tork az exelCLEAN® tisztítókendők előállításával és forgalmazásával több mint 28%-al csökkentette* a vállalat karbonlábnyomát.
Sőt, a fenntarthatóságot célzó fejlesztések mellett a tisztítókendők adagolását is hatékonyabbá és gazdaságosabbá tették egy-egy újítással: az egymásba hajtogatott elrendezés könnyebb és gyorsabb hozzáférést tesz lehetővé a munkatársak számára, a laponkénti adagolás révén pedig a hulladék mennyisége is csökkenthető.
A felhasználók igényei inspirálják a fejlesztéseket
A fenntarthatóság egyre inkább meghatározó tényező az iparban dolgozó vállalatok számára. A Tork termékeket és csomagolásokat éppen ezért úgy tervezik, hogy magas szinten támogassák az ipari vállalatok hatékonysági elvárásait, megfeleljenek a szigorú teljesítménybeli követelményeknek, miközben maximálisan szem előtt tartják a fenntarthatósági elvárásokat is.
* A Essity által végzett életciklus elemzés alapján, melyet az IVL Svenska Miljöinstitutet hitelesített 2021 áprilisában, a 2011-es Tork exelCLEAN®-en végezve
A Torkról
A Tork márka professzionális higiéniai termékeket és szolgáltatásokat kínál a legkülönbözőbb ügyfeleknek az éttermektől az egészségügyi intézményeken át egészen az irodákig, iskolákig és gyárépületekig. Termékeink között megtalálhatók az adagolók, papírtörlők, toalettpapírok, szappanok, szalvéták, tisztítókendők, valamint az adatközpontú takarításra specializálódott szoftvermegoldások. A higiénia, praktikus design és fenntarthatóság terén szerzett szakértelemnek köszönhetően a Tork piacvezető lett. A Tork az Essity globális márkája, és a több mint 110 országban meglévő ügyfelek elhivatott partnere. A Tork legújabb híreiért és innovációiért látogasson el a www.tork.hu weboldalra.
Az Essityről
Az Essity vezető globális higiéniai és egészségügyi vállalat, amelynek célja, hogy a mindennapokhoz elengedhetetlen termékein és megoldásain keresztül javítsa az általános jóllétet. Az Essity név az angol „essentials” (alapvető termékek) és „necessities” (szükséges termékek) szavakból áll össze. Fenntartható üzleti modellünk értéket teremt az emberek és a környezetünk számára is. Az eladásokra körülbelül 150 országban, olyan vezető márkanevek alatt kerül sor, mint a TENA és a Tork, valamint egyéb ismert márkák, mint a Jobst, a Leukoplast, a Libero, a Libresse, a Lotus, a Nosotras, a Saba, a Tempo, a Vinda és a Zewa. Az Essity több mint 48 000 munkavállalót alkalmaz, és 2020-ban a nettó forgalom elérte a 13,3 milliárd dollárt (11,2 milliárd eurót). További információk a www.essity.co.uk weboldalon.
Újrahasznosítanák a mosdókban használt papírtörlőket
A közösségi mosdókban, irodákban már jövőre elindulhat az Essity kezdeményezése.
Rendhagyó installáció a klímaválság ellen
Kevesen gondolnánk: hőszivattyúval egy városnyi káros kibocsátástól szabadulnánk meg - erre hívja fel a figyelmet az Akvárium Klub előtt felállított üvegház.
Építkezés kontra fenntarthatóság
Fenntartható építészeti megoldás – és még állami támogatás is van hozzá.
Használatra kész a Ceresit CE 60 fugázóanyag!
A 14 divatos szín víz hozzáadása nélkül, tökéletesen tartós marad.
"Sikló épület" a Mosoni-Duna torkolatánál
A vizek városában, Győrben több évtized után így állhatott helyre a vízszint.
CT 76 FEDŐVAKOLAT: HOMLOKZATA VÉDELMÉRE
A napsugárzás komoly veszély a homlokzatra. A Ceresit CT 76 erre elsőrangú megoldást kínál.
M3 Nagyvárad tér: a simogató
Üresen kongó, fakó terekből szabad, szellős nyugalom.
Base4Work Bratislava
Kevés a legendás ipartörténeti emlék Pozsonyban, ezért is jó a modern coworking központként újragondolt funkcionalista hőerőmű.
Látni és látszani a Hadak útján
A Trendo társasház nem csupán 4 környezet találkozásának absztrakt átirata, valami pluszt is tud adni.