Knauf Insulation Henkel technológia Modern építészet Klímavédelem Műemlékfelújítások Új technológiák Ursa Salgótarján Építészeti tervek Passzívházak Szigeteléstechnika Környezetvédelem Zöld energia
Knauf Insulation Henkel technológia
A LEDVANCE 1 millió forint adományt adott át
A Magyar Mentőmotor Alapítvány támogatása egyben a járvány elleni védekezés megsegítését jelentette, korábban pedig az előzetes feltételként kijelölt értékesítési cél elérését.
2021-02-16


Dunaharaszti: 2021. február – Sikerrel zárult a LEDVANCE nemzetközi Sales Race 2020 kampány keretében meghirdetett és a Sonepar Magyarország Kft. együttműködésével szervezett és lebonyolított 2020. évi értékesítési versenye. A két cég által közösen kitűzött és teljesült vállalások eredményeként, a Sonepar vásárlói és dolgozói kimagasló teljesítményének köszönhetően 1 000 000 forintos adománnyal működhet tovább a Magyar Mentőmotor Alapítvány.



A Magyar Mentőmotor Alapítvány 2009 óta foglalkozik az OMSZ Mentőmotoros Szolgálatának támogatásával. Fő célja a mentőmotorok beszerzése, fejlesztése, mentésre alkalmassá tétele, a szükséges kompakt és modern eszközök megtalálása és beszerzése, illetve a mentőmotorosok képzése. Az Alapítvány jelenleg 7 saját tulajdonú mentőmotorral és egy mentőtiszti kocsival rendelkezik, melyeknek üzemeltetője az Országos Mentőszolgálat, illetve nemrégiben csatlakozott a flottához egy mintaszállító feladatokat végző személyautó is. Az utóbbi években az alapítvány tagjai figyelmet fordítanak a laikus elsősegélynyújtás oktatására is, illetve évi egyszeri nagy rendezvényük a Mentőmotoros Nap, ahol az összegyűlt motorosok egy közös gurulás után kóstolhatnak bele egy kicsit a mentőmotorosok munkájába. Fő bevételi forrásukat az adó1%-ok jelentik, rendszeres állami támogatásban nem részesülnek. Az idei évet 12 új mentőmotoros jelölttel kezdik, így most az ő felkészítésük is a fő célok közé került a szokásos teendők mellett.

2020 őszén is megrendezésre került a LEDVANCE - Sonepar hagyományosnak mondható nemzetközi értékesítési versenye, melyet további hazai ösztönző programokkal egészített ki a szervező cég. A LEDVANCE Kft. szervezésében és a Sonepar Magyarország Kft. együttműködésével megvalósult kampány több elemből és feltételből állt.

Az egyik feltétel szerint amennyiben a Sonepar szeptember és november között eléri a célként kitűzött forgalmat, akkor a LEDVANCE 1 millió forinttal támogatja a Sonepar által kiválasztott alapítványt. A kampány során a nemes cél kommunikálásra került a Sonepar dolgozói felé, és a Partnerek is tudták, hogy a kampány időszakában vásárlásaikkal Magyar Mentőmotor Alapítványt támogatják. A nettó számlázott forgalmi cél elérését követően a LEDVANCE Kft. egyszeri nagy értékű, 1 000 000 Ft-os támogatással segíti a Sonepar Magyarország Kft. által kiválasztott alapítvány működését.

„Azért választottuk a Magyar Mentőmotor Alapítványt, mert amellett, hogy országos szinten támogatják a mentőmotorosok munkáját, a COVID helyzet is plusz terheket ró rájuk. Minden segítő alapítvány nemes célokat szolgál, ám az egészségügyben tevékenykedők számára különösen nagy kihívást jelent ez a lassan egy éve tartó időszak” – mondta Ágner János, a Sonepar Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.



„A 2020. évi szeptember és november közötti eladási statisztikák teljes mértékben igazolták a kampány sikerét: a Sonepar 14 százalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest az OSRAM LED fényforrások, valamint a LEDVANCE LED lámpatestek forgalmában.

A nemzetközi kampány keretében immáron második alkalommal adományoz cégünk egy alapítványnak. Örülök, hogy ismét sikerült a kijelölt célt elérni, mely egy igazi csapatmunka eredményeként valósult meg. Mindkét cég elkötelezett a támogatás mellett, jó érzéssel tölt el, hogy az adomány idén is jó helyre kerül”
– értékelt Szegszárdi Zoltán, a LEDVANCE Kft. cégvezetője. Az egyszeri, adományátadására február elején került sor, így a LEDVANCE Kft. 1 millió forinttal járult hozzá a Magyar Mentőmotor Alapítvány (hasonló célok esetén, székhelye: 2131 Göd, Wigner Jenő u. 8.; adószáma: 18019807-1-13) magas színvonalú működéséhez.

A Sonepar egy független családi tulajdonban lévő francia nemzetközi vállalat csoport, amely ma globális szinten piacvezető szerepet tölt be a villamos termékek és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások B2B forgalmazásában, 48 000 munkatárssal, 24 milliárd euró éves forgalommal. A cégcsoport 148 operatív leányvállalata és 3000 telephelye révén 45 országban van jelen. Magyarországon több mint 20 éve van jelen, 14 telephellyel és Dunaharasztiban lévő logisztikai központjával. A cég folyamatosan fejlődik szolgáltatásai terén, az országos lefedettségű hálózat mellett, ajánlatadással, szaktanácsadással, projektkezeléssel, finanszírozási és logisztikai szolgáltatásokkal, valamint online vásárlási lehetőséggel (PartnerShop, Mobilshop) áll partnerei rendelkezésére. További információk.  

"Örömünkre szolgál a nemes felajánlás; az Alapítvány deklarált célja, hogy segítse a hazai életmentést, legfőképpen a magas időfaktorú esetek ellátását a mentőmotorok és speciális mentési eszközök biztosításával és a mentőmotorosok állandó, magas színvonalú szakmai és vezetéstechnikai képzésével. 2020 óta a COVID elleni küzdelem emellett további speciális feladatokat is adott a mentőmotorosoknak, úgy mint a mintavételezésbe vagy mintaszállításba való bekapcsolódás. Ezért óriási segítség számunkra, hogy plusz terheinek mellé plusz támogatást, megerősítő visszajelzést is kapunk” – emelte ki Varsányi Zoltán, az Alapítvány kuratóriumának elnöke.




A Mapei ötödével tudta növelni árbevételét
A cement ellátásában viszont idén országosan hiányra kell számítani, több más bizonytalanság mellett.
Kisváros méretűre nőtt az építőipari közösség
A Magyar Építőipari Szakember Közösség tagjainak száma 6 év alatt átlépte a 4500 főt.
Kiemelt beruházás a Mapei sóskúti bővítése
Az új üzem 8 milliárd Ft saját tőkéből épül, fugák mellett homlokzati fedővakolatokat gyárt.
Eltűntek az akciók az építőanyag kereskedésekből
Próbavásárlást tartott a Mapei, aminek eredménye: közel kétharmadával csökkentek a promóciós ajánlatok a kiszámíthatatlanul növekevő árak mellett.
133 napra duzzadt a szakemberhiány
A megkereséstől számítva újra a járvány előtt már-már normálisnak tekinthető 4-5 hónapot kell várni egy szakemberre Magyarországon.
Érték és Minőség Nagydíj 2020
Az idei mottó talán nem véletlen: étkezzünk egészségesen, hogy egészségesen élhessünk! A díjakat szeptember 9-én, a Vajdahunyadvárban adják át.
Használatra kész a Ceresit CE 60 fugázóanyag!
A 14 divatos szín víz hozzáadása nélkül, tökéletesen tartós marad.
"Sikló épület" a Mosoni-Duna torkolatánál
A vizek városában, Győrben több évtized után így állhatott helyre a vízszint.
CT 76 FEDŐVAKOLAT: HOMLOKZATA VÉDELMÉRE
A napsugárzás komoly veszély a homlokzatra. A Ceresit CT 76 erre elsőrangú megoldást kínál.
M3 Nagyvárad tér: a simogató
Üresen kongó, fakó terekből szabad, szellős nyugalom.
Base4Work Bratislava
Kevés a legendás ipartörténeti emlék Pozsonyban, ezért is jó a modern coworking központként újragondolt funkcionalista hőerőmű.
Látni és látszani a Hadak útján
A Trendo társasház nem csupán 4 környezet találkozásának absztrakt átirata, valami pluszt is tud adni.

Kiemelt partnereink



Legfrissebb kiadványaink


Knauf
2021. január

Knauf
2020. január

Összes kiadvány


További partnereink

Temi-Higiénia Temi-Higiénia Temi-Higiénia



Kapcsolat
30 / 612-24-30

20 / 986-42-10
kati1112@gmail.com

simon.epiteszet@gmail.com